YEAH!

Efter mycket om och men är det dags för en uppdatering. Finns väl inte jätte mycket att säga utom att det är väldigt mycket just nu, mycket i skolan och så. Sen har jag och Kim gått skilda vägar, rent förhållandemässigt iallafall. Förhoppningsvis ska vi kunna fortsätta vara kompisar med det är inte alltid det enklaste.

Jag jobbar en hel del också, trivs verkligen men det är fan jobbigt att sitta i kassan. Inte många som tror att det är så påfrestande men det är fan jobbigt!


Efter min dag i skolan idag skall jag åka med en tunnelbana till mitt hem för att hämta min automobil, min röda volovo S40. Men den ska jag färdas ut mot landsbygden för att hämta upp min kära vännina Emily för att vi tillsammans ska åka till ett stall.

Efter att vi varit i detta stall skall vi bege oss in mot hufvudstaden för att vara något kulturella och se på teater. Sedan vet jag inte vad som komma skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0