Tålamodet prövas

Till alla er som handlar i matvaruaffärer.
- Är det något som är fel så är det oftast inte kassörskans fel. Det är ingen idè att bli arg på henom.
- Du ska under inga omständigheter gå in i kassaområdet när du vill påpeka något som är fel. Stå alltid utanför!
- Om kassörskan har börjat med en ny kund och har en kö som sträcker sig 7 meter bakåt, tro inte att dina 20 kr kan komma emellan dig och den kunden kassörskan redan börjat med.
- Vi behöver inte höra hur många gånger som helst att det är fel att din rabatt inte gick in när den borde göra det och att det inte SKA vara så. Och att "ska det behöva vara så här krångligt för alla".

Detta för att, ser vi att något är fel måste vi i kassan kontakta ansvarig för att rätta till problemen. Vi vill att allting ska gå smidigt för att slippa griniga kunder som djävulen sänt för att pröva ens tålamod. Vi tar kontakt med ansvarig så fort ert griniga ansikte out of my face och slutar andas en i nacken.

Gå för i helvete inte in i kassa området.
Någon annan som haft en bra dag på jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0