I väntan.

Jag är i skolan, väntar på att jag ska in på "möte" med Tobbe. Ska reda ut lite hur fan jag ska lägga upp de närmsta veckorna för att hinna göra allt som jag vill hinna göra. Försöka ska jag göra iallafall. Och framförallt så ska jag se till att följa planeringen (om det är någon sån vi lägger upp).

Ikväll så spelar gnaget avslutande innan VM uppehållet och jag kommer självklart -inte- att närvara. Suger ganska hårt men jag ska ta och lira lite boll själv jag. Även om huvudet mitt bara skriker till mig att det gör ont, så struntar jag i det. För idag ska jag sparka fotboll och jag tänker (försöka) göra det för jävla bra.

I helgen som var så har jag varit i Bålsta, Kims kära far fyller 50 idag så det var lite kalas, Micke och Ella passade på att gifta sig å så det blev dubbelt upp. Det var trevligt, eller så.

Mat har jag ätit iallafall, på taco bar. Lagom till att jag skulle beställa maten märkte jag att plånboken va kvar hemma. Got to love me!

Jaja, dags för mig att röra på rumpan och leta reda på Tobbe.

Puss på kön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0