en gång

Jag är relativt tidigt i skolan idag. Åkte in direkt efter mötet jag hade med Helena och Anna. hmpf. Igår va det möte med annan Anna och Hanna. Imorgon är det möte igen med den första Anna. Alla de här mötena håller bara inte på att ta kål på mig och min stackars hjärna. Min skolgång och de personerna som är med i min grupp i SHB tar skada. Jag kan inte göra något. Jag satte mig nyss för att när jag ändå är i skolan tidigt kan man ju göra lite skolarbete. Men det fungerade inte. Än en gång går allt åt helvete. På lovet ska jag iallafall GÖRA något vettigt. Åka och sätta mig på något bibliotek och råplugga.

Det kanske fungerar.

Jag har det bra iallafall. Det e ju något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0