MvH en sjukt trött människa

Vill bara säga att jag har VG i Matte B. Jag klagar inte, förtjänade det inte riktigt det efter denhär kaos terminen.

Nu sitter jag och väntar på någon människa som heter Susanne som ska hjälpa mig med mina valbara för det har tydligen blivit knas. Skit också säger jag.

Riktigt dålig fotbollsträning igår, men jag försökte till viss del iallafall. Kanske ska ut och sparka lite boll i eftermiddag innan jag ska presentera Staffan och Rebecka för varandra. I am THE matchmaker för fan!

Nästa vecka blir det sommarlov, känns sjukt bra! Hoppas att det finns jobb åt mig!!

Än så länge så har jag fått veta mina betyg i MaB, ShB och KoI hist.

Det blev G i ShB och KoI hist. Jävligt irriterande, framföralltr på KoIen, där kunde jag ha fått ett MvG så sjukt enkelt. Men men, ett G är bättre än ett IG. Blir bara till att kriga dubbelt upp nästa år. Kanske att allt går myvket enklare då också.

// En sjukt trött människa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0