ilska och handskar

Jag har fortfarande inte kommit igång med min Psykologi inlämning som ska vara inne på söndag. Jag tror dock inte att det kommer bli några större svårigheter eftersom att jag ska skriva om agressioner och vrede vilket är ett ämne jag redan är ganska insatt i. Det är väl bara att fråga de stackars äldre tanterna som för några månader sen blev tillputtade för att jag var arg och ville bort från alla irriterande människor. Annars är det väl bara att fråga folket i min klass hur jag reagerar när något inte riktigt passar sig som den stora herren med ett djurnamn säger.

Jag tycker dock att jag lugnat ner mig faktiskt. Men efter en AIK säsong som den vi haft i år så blir det väl lätt att man vänjer sig vid att vara lite grinig, och lär sig handskas med det lite bättre. Undra varför man säger handskas egentligen. För en handske har väl ingenting med det här att göra? Eller?


Varför i hela helvete säger man handskas?!

Nej nu blir det till att skriva om ilska , mohahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0