Liten uppdatering

Jag är inte så bra på att uppdatera känner jag, men jag gör ju så mycket annat än att bara sitta framför datorn. Det jag egentligen gör när jag väl sitter där är facebook eller skolarbete. Jag kanske nöjessurfar lite på blocket och så också bara för att det är lite kul. Mest blir det iallafall att läsa, köra bilen, prata med kompisar och vara med Kim.
Nu i helgen har planen varit att vi ska åka till tatueringsmässan i Norrköping och sedan rulla vidare till visingsö och hälsa på kims mamma. Men ja, nu när jag mår som jag mår, och kim mår som han mår kanske vi blir tvugna att ställa in. Vi ska prata mer om det när han kommer och så ska jag kolla upp vad Ellen tycker eftersom hon också ska följa med.
Tror att jag under dagen ska ta och försöka fixa det där stenskottet på bilen och kanske kolla in hur det har blivit på K-Rauta i stäket. De hade ju grand opening igår.
Nu när jag e sjuk kanske det blir något inlägg igen sen så kan jag skriva lite om andra konstiga saker.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0