Svåra val och tuffa tider.

Jag kan inte skriva ut det jag egentligen skulle behöva skriva, för tyvärr så e de så att de som jag vill berätta för som jag vet läser, inte skulle förstå. Så därför kan jag inget säga. För det är mitt val och mina egna "misstag". Kanske att jag berättar ngn gång senare för alla men som det ser ut just nu så går det faktiskt inte. För jag orkar inte ta en diskution om allt.


I vilket fall som helst så var jag på nytt ställe för att prata om mina såkallade problem igen igår. Men det känndes bra, det gjorde det. Jävla surt att jag bara ska få gå dit ngra gånger för efter det måste man söka tillstånd för att få till det.

Försov mig lite till första lektionen idag tyvärr. Sånt som händer. Jag är trötter och jävla förvirrad.

Någon som vill gå och ta en öl?  xD

Nejmen jag ska väl ta och försöka plugga lite. Har ju en hel del att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0