PIIIIIIIIIIIP

Nu är det dags för sängen! Jag är en sån trötter just nu så jag kan inte vara så trevligt sällskap. Men det är sånt man får ta, kanske borde tänkt till en extra gång innan igår blev inatt som blev idag?

Äsch, åt i vilket fall som helt underbar mat! (sånt där jätte intressant som alla bryr sig om) kanske inte, men jag gör det för det var så in i piiiiiiiip gott! Rödbetor och ostcremesak till förätt, Oxfile med beasås mm till mittenrätten folket! Sen sån där gul gugga med brännt socker ovanpå! Dom kallade det för Creme bruley elr ngt liknande! Det är inte så piiiiiiiiiiiiiip noga!

Juste, på tal om apelsiner och så. Min käre BB bästa/äldsta kompis ska tydligen ha ett barn som heter Morrrrrrrpheus! Lite rolig historia det! Som är ja, jävla rolig iallafall. 

Men det finns en kudde lite längre bort i sängen som skriker på att jag ska lägga mig på den. Känner mig lite tvungen att lyda! (Toffel? ja, den här gången kan jag lyda kuddar som skriker på mig!) 

Puss å stönet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0