Olika sätt att komma ihåg

Det där med att ha lappar som man skriver saker som man ska komma ihåg, det finns inte riktigt i min värld just nu, istället så är min arm fylld utav olika siffor och förkortningar. I onsdags var det vägen/bussarna till rocksta, igår skrev jag upp tid när jag skulle på möte idag, och idag skrev jag tider och platser som jag skulle åka från när jag skulle till Helena.

Så slog det mig, jag kommer gå runt med massa olika siffror och tider på armen, men hur ska jag kunna minnas vad som  är vad? och vad som redan har varit. Dethär tål att funderas på.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du får mata in det i kalendern i telefon istället

2009-09-05 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0