Tråkig jag är va?

Jag suger verkligen på att uppdatera. Jag vet. Men senaste tiden har det varit mycket. Skola/jobb/socialt liv och när jag väl är inne på datorn har jag hellre velat läsa andras bloggar än att blogga själv.
I vilket fall som helst hade jag en av de mysigaste fredagkvällarna någonsin nu i fredags. Började med att jag, mamma och pappa satt och åt hummer, krabba och räkor drack en öl och pratade om allt mellan himmel och jord. Lyssnade på en hel del musik från 90 talet. På kvällen åkte jag till Sandra i Rocksta och umgicks med henne. Kollade Idol och film sen sova.
När jag var på spånga station gjorde jag ett hjälte dåd. När jag satt och väntade på bussen och pratade med Sandra i telefon såg jag helt plötsligt att det låg en människa mitt på bilvägen! Så jag sprang dit och såg till att han kom av vägen och inte dog. Försökte prata med honom men allt han sa var :  inga problem. Så efter ett tag så lämnade jag honom och åkte hem till Sandra. Kände mig lite duktig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0