Pavey

One Kenny Pavey, there's only one Kenny Pavey!

Galet för fan! Sån match, så nervös jag var. Det känndes verkligen Inte okej.  Sen kom han, mannen vi alla (eller iallafall jag och Jojjo) väntat på, han var inne i två minuter och sen blev det mål! Jag älskar Pavey! Sån jävla kung.

Eller, jag älskar hela gnaget, tar emot att säga att Ortiz spelade bra. Har haft svårt för honom länge men nu har det vänt. Han var duktig idag. Mer än duktig tänker jag inte säga. Vad mr. Öra höll på med mellan stolparna har jag dock ingen aning om.

Sen att nr. 13 i Bajen hånade oss mot norra läktaren var väl inte en så bra idè kanske. Min kära far råkar gasta ur sig hora. Tror ni inte att hela klacken börjar sjunga: Hora, Hora, Hora, Hora snubbens namn är en Hora. Min far är för jävla bra säger jag!

Jag är på bra humör idag! Sen att jag säkert fortfarande är sjuk, det bryr jag mig inte om! För gnaget är ett steg närmre guldet än vad vi var igår!

Jag citerar jojjo : "Det var trångt, mycket folk, halvdålig sikt.. Fan vad bra det var."


Kommentarer
Postat av: Johanna

Din far är rolig på match x)

2009-10-25 @ 16:38:17
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0