Jag vet inte varför.

Jag suger verkligen på att blogga! Men senaste tiden har det varit så jävla mycket. Som att jag vet varför jag är så jävla speciell. Konstigt att den bruden vet det när jag själv inte har en aning om varför!

Sen har det varit mycket skola, mycket jobb på subway, som jag förövrigt håller på att kräkas på. Men det är ganska najs ändå! Jag får ju jobba och faktiskt träffa folk som jag inte träffat på en halv evighet! Som tillexempel Elin och Marika. (Om det nu va så hon hette). Jag och namn är väl inte det bästa.

På tal om namn så har en kille på jobbet värre med namn än vad jag har med tanke på att han i snart fyra dagar kallat mig för aningen Marika eller Marita fast jag påpekat en hel del gånger att jag heter Mikaela. Det är ganska roligt faktiskt! Tror dock att han börjar fatta nu efteratt han upprepade mitt namn 5 gånger på rad bara för att inte kalla mig ngt annat.

Mikaela, Mikaela, Mikaela, Mikaela, Mikaela. Mumlade han medan han skar lök och jag gjorde sallad eller majonäs skit eller va fan det nu va. Jag vet inte, är inte så jävla insatt.

SOS Gute på tv nu. Måste nog vara det värsta programet någonsin! Måste nog påstå att det faktiskt är värre än våra bästa år.

På tal om våra bästa år. Undra när Hem till gården börjar.

Nejmen nu blir det sängen nästa för mig även om klockan baraär halv 9. Men är man ordentligt sliten efter en riktig heldag så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0