Hur jag tillbringa(t) (r) min lördag -kväll.

Jag har handlat på Willys med min kära mor. (Helg = Party! Eller hur det nu va på Willys) Jag satte också skräck i folket som var ute och körde eftersom att även jag var ute och övningskörade. (jag och morsan skjutsade också min kära far på klassfest) Stabiligt.

Iallafall jag och mamma har haft världens mysigaste kväll! Suttit och ätit massa goda grönsaker och druckit (vin) och cola!
Blev iallafall jätte glad när jag loggade in på en community alldeles nyss, för det är en kille som jag tänkt jätte länge att jag ska våga säga någonting till. Men jag har verkligen inte vågat. För jag har halvt om halvt känt honom och det blir lite wierd att bara skriva hej!
I vilket fall som helst så skrev han till mig!


Förlåt för igår.. När jag ändå håller på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0