Skola imorn

Det där med att hålla mig själv uppdaterad om va fan jag håller på med, ja det verkar inte gå så bra. Senaste tiden har gått så himla fort, känns som om det var igår jag va och firade SM guld tillsammans med Jojjo, bröderna o resten av alla fulla gnagarsvin. Känns som igår Kim var hemma hos mig för första gången, och jag har fortfarande inte fattat att jag inte tröttnat på honom än.

Vad jag däremot har tröttnat på är att vara sjuk, så jag va nere på vårdcentralen igår och fick piller. Det fick Kim också. Så det kan gå.

Att jag känner mig som en ganska dålig vän är också en femma, senaste veckorna har det inte blivit så mycket fokus på dem, så nu får det bli en ändrig. Jag är ju på g att bli frisk och ja, jag e fortfarande nykär och började sakna honom efter 45 minuter igår. Men ibland måste man ju ta hand om sina kompisar också och inte bara lämna dem i skiten, och inte det att jag tycker det är jobbigt att umgås med mina vänner för jag ÄLSKAR att umgås med dem, så det ska jag se till att göra.

För jag vill be om ursäkt för att jag gått och blivit en sån där som bara umgås med sin kille.

Han kommer snart tillbaka hit till mig iallafall :)

Rubarthen har varit på sjukan idag också. Så nu ska vi tvinga kattfan att äta piller...

SKOLA IMORGON! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0