min vän

Så där ja då var det dags att summera lite, och det här inlägget kommer nog framförallt att handla om en person (som för en gångs skull inte är jag) utan min kära vän/syster/kompis/bästaste Johanna Svalgård.

För fy fan vad saker hon och jag har gjort tillsammans. Många kompisar är man med och inte mycket mer men med Jojjo är det en annan sak, vi gör verkligen saker. (Kanske inte alltid de mest politiskt korrekta sakerna men ändå, saker)

Kom att tänka på idag när vi var uppe hos Helena och var ute och fick lite cancer. Lät som om det var en häst ute och sprang.

Jojjo: Det lät som en häst.
Mikaela: Ja, men det kan det väl inte vara? Men vi får väl gå och kolla..

Så vi går bort mot stallet och tittar.

Mikaela: Här var det en häst.
Jojjo: Ja.

Ganska iskallt, ganska ordentligt iskallt av Jojjo som innan var ganska hästrädd, men hon hann rida och allt möjligt.

Sen var det Winnerbäck konsterten i fredags, när vi båda var så där über nervösa inför matchen på lördagen så även om vi försökte tagga till Lasse låtar så slutade det med att vi stod och sjöng Drömmar av guld eller När gnaget har bomben eller någon annan AIK sång/ramsa sak.

Fanns också minst två roliga saker som min kära vän råkade klämma ur sig också när vi satt och väntade på att Lasse skulle börja sjunga..

Jojjo: Gud vilka flatvibbar jag får! ..... från vänster..

Samt även.

Jojjo: Fan. Om AIK vinner dubbeln ska jag ligga.

To bad jojjo, nu e du illa tvungen att göra det. Eller nej, skämt å sido men vi ska iallafall till IDOL nästa säsong i full gnaget utstyrsel och sjunga Drömmar av guld.

Tillbaka till Lasse så måste jag lägga ut videon på bruden som juckade sig igenom varje låt. Till en början var det ganska roligt, men sen blev man mest arg innan vi bara garvade åt det igen.

Ja, det finns mycket att säga, men det här får summera skiten för den här gången.

So long suckerz.

Kommentarer
Postat av: jojjo

Isch vad jag e rolig ibland ;D

och fan vad vi har varit ute o gjort, bäst vi är ;P

2009-11-09 @ 21:20:25
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0