28/10-4/11 2009

Det har varit svårt för mig att uppdatera på senaste, för jag har firat de Svenska Mästarna 2009, varit i skolan, varit med K , pluggat, sovit och sen firat ännu mer.
Jag är bara totalt jävla överlycklig. Har gråtit så mycket de senaste dagarna så det är helt galet. I söndags grät jag när vi tog guldet, i måndags grät jag när vi tog emot spelarna på råsunda ochigår grät jag när jag å K skulle sova utan någon annan anledning än att jag är jävla lycklig bara.

För just nu rullar allt bara på, jag må vara pank som satan men det är det värt.

Igår klarade jag nämligen av ett MVG kriterie i MaB, jag ligger på ett solklart VG i HiB, jag lyckades få G i Id o Hä A.

SvB,EngB,Fr2 ligger det kanske lite sämre med men det gör ingenting.

På lördag ska jag gå(åka) och hälsa på en häst som jag antagligen kommer få rida hur mycket jag vill till en nästan obefintlig summa.

Allt är verkligen på väg att bli bra nu. Känns det som idag även om jag var på möte. Som jag vanligtvis brukar ha lite ågren över när jag varit där.

Nej ni, den senaste veckan, onsdag den 28/10 - Onsdag 4/11 år 2009 är bara så fylld med kärlek och lycka så det är helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0