Weeds

Här sitter man igen och kollar, snart avklarat hela flrsta säsongen utav Weeds. Äntligen lyckats lista ut det där med IP adresser också. (Det är ju bara att ändra internet tjottabläng) för sidan jag är inne och kollar på så kan man tydligen bara kolla i 72 min, sen måste man vänta i 54 min för att kunna kolla igen. Ja jag vet jag kan ladda ner men det är bara jobbigt så jag kollar online istället. Men nu behöver jag inte vänta i 54 min för att se igen, för jag byter bara trådlöst bredband och sen PANG BOM kan jag fortsätta kolla på Weeds. Som förövringt inte är så speciellt bra. Men  ändå. 

Jag kollar på vad fan jag vill. Även om det inte är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0