Det måste se ljust ut

Det var enklare att gå upp idag, istället för att ligga i sängen och dra mig i 4 timmar så låg jag bara 1 eller 2. Det är ju bra, sen att jag va ett jävla fucktard igår och skulle få för mig att ringa upp honom fast jag inte borde. Onödigt. Tur att det inte blev något svar. Nu ska jag bara försöka ta mig igenom det här. Visst att fel tankar lätt letar sig fram men jag måste på något sätt hindra mig själv från att bara gå under jorden. Även om det verkligen är det jag vill.

Ofta när jag sover, då sover jag bara, kommer aldrig ihåg några drömmar dagen efter, men senaste dagarna har jag drömt så mycket och så konstiga saker att jag inte vet vad jag ska tro. I en av drömmarna har jag varit en knarkande strippa/hora, i en annan har jag bara legat i sängen hela dagarna kollat på TV och druckit en massa. Men det blir väl så när det känns tugnt, framtiden ser inte så ljus ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0