Klageri

Nu är det dags för mig att klaga lite, och ni som känner mig skulle nog tro att jag skulle klaga på ngt som typ kärlek eller annan sån där meningslös skit som pågår i mitt liv men ikke.

Jag ska nämligen äntligen ta ut min ilska över den gamla Grumme reklamen. Den med den där jävla tjejen som står med två rosa strumpr på en ö någonstans vid ett rött hus med vita knutar himlen skiner och solen är blå. Eller tvärtom kanske. Det är bara så totalt jävla meningslöst hela alltihopa. Och jag blir så ARG. För den är så JÄVLA ful och irriterande. Och vad som är ännu mer irriterande är att grumme inte fattar att vi inte vill se lyckliga familjer på skärgårdsöar som lever lyckliga livet och de mår så bra bara för att de använder grumme så de gör en till lika dan jävla reklam. Fast för diskmedel också. Jag menar vem fan bryr sig?

Jaja, bara för att terrorisera så ska du också få se den nya reklamen som kommer direkt från helvetet.



Kommentarer
Postat av: Viks

Vem o SATC är du?? :) Testa här-----> http://sweetkaylee.blogg.se

2009-05-08 @ 14:57:22
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0