Zegt

Nu har det varit lite zegt (med z) på uppdatering här. Men vad ska jag säga? Jag kanske har ett liv? Nej det har jag inte men jag e bara jävligt lat. Tror faktiskt att om jag skulle låta mina vänner beskriva mig med ett ord att svaret genomgående skulle vara: LAT eller Skitzofren. Men det e lugnt, vi e bra och omtyckta ändå. För det mesta iallafall. När vi inte blir arga utan anledningar och sånt där.

Som igår, då blev jag arg över att jag inte kunde laga mat, det fick min karl också höra, jag svor rätt duktigt. Kunde inte ens steka falukorv. Något fel? Ja kanske.

Idag ska vi (jag och han) äta potatisgratäng och någonting. Någonting som vi ska köpa, men som inte är dyrt.

I vilket fall som helst, jag har lektion nu. Kanske ska börja förändra världen igen. Eller så ska vi bara prata skit. Vi får så mycket bra ideèr då, och kan läsa min underbara novell flera gånger. Om när jag blir kär i en dammråtta som heter Dammis.

Stabilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0