Sånt jag e bra på.

Det där med att plugga när man ska har nog aldrig inte riktigt varit min grej. Som nu tillexempel borde jag sitta och skriva på en hemuppgift i samhällskunskap. Istället har jag gjort allt annat som man kan tänkas göra:
bada, städa, fika, pilla på benen, leta ludd i naveln och annat som man verkligen måste göra.

Nu har iallafall mor min kommit hem och man skulle kunna tro att hon ska få mig på andra tankar. Men nu verkar det som om jag ska ut och sätta skräck i alla bilförare. Jag ska nämligen övningsköra. Om jag orkar, och vågar.


Kommentarer
Postat av: Elli

Mehu XD pilla på benen? leta ludd i naveln ? HAHA de gjorde jag nyss, jag gör geografi hemtentan HAHAHAHA XD we are weird..

2009-03-17 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0