Ordvitsar och Tandtråd

- Tandtråd i stjärten!

Jag vet inte, men jag reagerade med ett väldigt stort VA?! och en massa konstiga miner när jag idag hörde detta på lektionen.. Tydligen så handlade samtalet eller vad det nu var, om stringtrosor. Det förstår man ju...

Igår berättade Ellinor också för oss att hon ursprungligen kom från Norrland. Det är därför hon är så konstig med inavel och sånt där. Men Fridas reaktion på det var någonting sånt här:

- Men va? Du kan ju inte vara från Norrland! Du pratar ju normalt!

Sen har jag och min vän Ellinor haft mogen humor den här "veckan".. Varför veckan är innanför citattecken råkar vara för att jag inte vart i skolan så mycket. Så våran humor har endast innunnit sig Torsdag och Fredag. Vi har tillexempel skrattat åt ordvitsar så som:

- Vart tog vägen vägen?
- Jag vet inte men vi åker på en åker.

Igår va också första gången jag sov i nya lägenheten. Den är mkt fin! MYCKET FIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0