och så var det .

Nu har jag äntligen satt mig ner efter mycket om och men och ska gå igenom vad som hänt senaste tiden. Det började på torsdagen med att vi åkte buss, länge. Efter x antal (6) timmar så var vi äntligen uppe i stöten då vi fick börja med att släpa väskor upp för en kort men oerhört jobbig backe. Väl i stugan så var det bara till att bestämma sängar. Jag och jojjo hamnade i våningssängen. Jag fick övervåningen. Den var ca 70 cm bred. Jag uppskattar min säng mycket.

Dagen därpå så skulle vii ta oss till backen, folket fick gå. Jag åkte lift. Min snowboard va lite trasig så jag va tvungen att åka på en fot. Jag ramlade inte! Jag fick den sedan  lagad gratis.  Vi åkte sedan en massa och åt en voffla samt drack en cola för 24 .-

På kvällen blev det bastu bad samt vanligt bad i jacussi.

Och så pågick i princip lördagen också... Förutom att jag råkade åka in i en brud och få lite hjärnskakning. Men de va INTE mitt fel.

Sen vet jag och jojjo vad den sista människan på jorden ska heta. Det kommer va hennes och mitt kärleksbarn, vara en kinesisk dvärg och heta Shcnitzl.

Den kvällen åt Milla schnitzel. Det va rätt roligt.

Söndagen åkte vi bara hem. Den gången tog resan 7 h.

Igår va jag hos Niklas. Det va också trevligt. Fan va man kan sakna ngn >.<'

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha det var galet roligt med hennes schnitzel ;D

2009-03-05 @ 09:58:35
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0