ALLT

Sådär ja, efter mycket om och men ska jag sätta mig och skriva ner om min helg.

Fredag:
Jag var  skolan och gjorde världens bästa muntliga redovisning om hur jag och Eleonor-Holger hade förbättrat världen. När vi sedan var färdiga med allt gick vi ut och frös och hyrde 3 st star wars filmer samt köpte en som inte fanns att hyra. Sen blev det hem till mig och hade "star wars marathon" jag ville sova efter 2 filmer så det räknas väl inte riktigt. Anyhow, det va jävligt trevligt.

Lördag:
Kollade på två Star wars filmer till. Eleonor-Holger fällde lite roliga kommentarer. Hon kan gärna skicka över en utav de för jag kommer inte ihåg. Dock minns jag att jag va elak mot fjortis bruden på kallhällsstation. Mohahahha. In till stan igen, jag lämnade tillbaka filmer, hämtade N i Tumba, åkte till stan igen, hämtade ut bio biljetter, mina pengar tog slut, vi såg på film, mycket pang pang. Jag gillade den inte men det gjorde han. Sen va det att åka till Sveavägen och gå på en fest med snobbiga 15 åringar... N såsg relativt felplacerad ut där han satt framför TVn och kollade på fotboll.

Söndag:
Jag satte skräck på alla som körde bil för ja va ute och körde. Handlade på Willys och bestämmde mig för att sluta dansa och blev i samma veva skyldig mamma och pappa 1000.- Jag har sökt jobb nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0