Vilken äcklig soppa.

Vilken stressig dag det har varit idag, jag som redan har en massa stress som gjort att jag inte kunnat koncentrera mig på en sak i taget utan allt bara rörs ihop till en äcklig soppa där ingen vet vad det är för ingridienser, kanske finns där lite gammla strumpr, en del vin, köttrester från något gammalt överkört djur, vad vet jag?

Men nu är jag iallafall uppe hos Helena världens bästa "stora syster" och jag verkligen hoppas att min plan att inte ha ngn kontakt med omvärlden kommer att fungera, att jag säkerligen kommer deppa en del är väl ganska troligt men jag tror ändå att när jag väl är klar, ja då har det varit värt det.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0