Längsta inlägget på länge

hm, det blev inte riktigt som jag tänkte för ibland är inte mitt minne lika bra som det brukar vara..
Om det nu någonsin e så jätte bra. Äsch, det gör inget.

Klockan 14.10 idag ringde min telefon från ett nummer jag inte kännde igen.Jag svarade artigt "Hej det är Mikaela!" (låtsas vi, egentligen lät det nog mer skeptiskt och argt och bara "Mikaela") Sen fick jag en chock när jag hörde vem det var, det var nämligen min körskolelärare, jag hade glömt min körlektion. Så från att ligga och slappa framför TVn blev det panik och farsan fick köra olagligt ner till centrum där jag satte mig i en bil och körde lagligt. Det gick faktiskt bra.

När lektionen var slut slog det mig dock. "Fan började inte de där teori kurserna idag?" så jag frågade min ytterst vänliga och förstående lärare det, och nog var det så. Vilket innebar att jag fick åka hem, vara där i 3 timmar och sen än en gång stressa ner till centrum för att gå på en 2,5 h lång teorikurs.

Först var det tråkigt. Sen pratade jag med folk. Då hade jag jävligt roligt.
Dryg? jajamensan!
Mycket skratt? Självklart!
Skratt åt folk som lägger sig på sätet för att trycka ner kopplingen? Jo men det är väl självklart!

På vägen hem ringde jag fröken Johanna. Vi som ska vara duktiga och gymma imorgon. Vi ska smsa varandra när vi har vaknat imorn. Eller den som vaknar först messar när den har vaknat så den andra vet att den första e vaken.

Ja, hon och jag tyckte det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0