Ja vad man nu säger

Jag vill börja med att be om ursäkt till fru Em och hefru Holger-Ellen för att jag körde ut er imorse vid halv 1 men har man ett uppdrag så har man. Att sitta uppe till klockan jätte tidigt på morgonen och kolla på sailor-moon klipp är ingenting som jag är 100%igt van vid så jag somnade ju först av oss till Anastasia, som jag ju kan utantill så där låg jag med stängda ögon men ändå visste jag precis vad som hände i hela filmen. (nej vadå? jag har inte alls sett den många gånger.)

Vid 00.30 tiden inatt så fick vi iallafall för oss att gå till mackidonken, och det var ju mest för att komma ut lite och få ngt att äta. Så i mina och Emilys ögon var det ju så att donken endast hade öppet i drivethrougn mellan 00.00 och 02.00 så vi gick drivethrougn och fick då reda på att de hade öppet där inne också. Vilket de hade haft enda sen i julas. Ja så mkt vet dessa 2 kallhällbor om donken i stäket. Men det är nog för att vi har ett liv. (eller så har vi bara varit lata och inte orkat gå ner och kolla men de e inte så noga)

Men nu e det ett gulligt barn som vill att jag ska leka. vilket jag så gärna gör =)

Kommentarer
Postat av: Mia

mitt barn är gulligast ever ;)

2009-06-22 @ 00:19:10
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0