helgen

Ja nu har det hänt mycket sedan sist jag bloggade. Ja iallafall så  var torsdagen tillsammans med Emily på kvällen, vi åkte och mötte upp herr Viktor, satt och babblade en massa där om massa strunt, jag och Emily fick en massa skrattattacker som vanligt och Michael Jackson dog.

Fredagen umgicks jag med Em, mia, hanna och även lite med lillfisen <3 på dagen och sen på kvällen kom det över lite folk som vi förade med innan vi drog ut på pub banken (bänken). Hem gick jag vid halv 3 tiden, då jag ramlade och började bloda på armbågarna. (jag var ganska full ja.) Världens bästa bror hjälpte mig att göra rent och så.

Lördagen var det kalas för släkten och annat folk. Jätte trevligt var det och jag fick massa fina presenter. Em kom också samt att jag fick träffa Verson igen vilket var mycket länge sen. Kvällen var chill, jag, Em, Tim och Alex satt här hemma och babblade skit bara, Bror var med ett tag innan han var tvungen att åka till sin flickvän.

Idag ska jag plugga körkort och sola.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

titta vilken duktig som skriver ;) puss då

2009-06-28 @ 15:04:21
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0