Uppdatering så dt heter duga

Ja, då ska det väl bli en helvetes jävla uppdatering om hur jag har haft det uppe hos "systeryster" för igår var jag verkligen inte på humör, jag var trött efter lång bilresa, stressig tågresa, och allmänt bara trött. Så nu är det dags.

Framförallt så har jag levt ett underbart hästliv, varje dag har jag kunnat mysa med dem hur mycket jag vill, jag har haft saker att göra och jag har tillochmed kunna plugga lite körkort.

Hästarna gör mig glad, och ännu gladare blir jag när allergin verkar ha lagt sig! självklart har jag ju piller med mig ifall det skulle brutit ut ngt men jag behövde inte ta många alls, kroppen har väl vant sig! Och klarar jag av att bo i ett "stall" i 2 veckor så kan det ju inte vara alldeles förjävligt!

Men vad som var riktigt roligt, det var när jag kom iväg ut och träffade lite folk! Hamnade i tisdags på ett ställe som kallades "ön" där det spelade liveband och grejer, musiken tål ju att diskuteras med tanke på att det var LarsKristers men det var ju inte på dansbanan jag hängde mest ändå. Öltält är en mycket bra uppfinning, att drickan var dyr, ja det gjorde inte mig så mycket för sånt finns det ju karlar finns till för. Och många karlar som va sugna! Ja det fanns det! Och fan va det bahövdes för mig. Spec eftersom att jag kännde mig som en luffare i träningsbyxor så valde folket ändå å ragga på mig fast än de fanns brudar i kortkort och såg riktigt bra ut. Jag tackar och tar emot!

men gratis dricka kan också göra en ganska full.

Men sånt e livet! och livet det ska vara bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0