Utkast: Det blev ...

Det blev inte riktigt så  att jag bloggade igår, för direkt när jag kommit hem efter stan, ikea och mia så somnade jag. Klockan var runt halv 9 så jag tror att jag e lite mer sjuk än vad jag vill tro.

Men så kan det vara.

Idag har jag satt skräck på vägarna mellan kallhäll och åkersberga, bokat tatueringen som kommer att vara gjord på torsdag. Träffat fröken Johanna och ja, nu e ju klockan nästan 10 så det e dags att sova så jag kan jobba imorn.

Skönt det där med att jobba lite flex hemma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för att du är bästaste.

Inga krav, inga konstigheter, bara du och jag och våran konstiga bästaste vänskap. <3

2009-07-23 @ 13:27:43
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0