torsdagskväll

Igår hamnade jag hemma hos Emma i väsby i poolen! Det var inte en smart ide att bada. Verkligen inte. För hela natten låg jag bara och kunde inte alls sova för att mina näsborrar var fyllda med en kletig sörja gjorde att jag bara kunde andas med munnen. Som då blev väldigt torr vilket innebar att jag fick springa upp och ner för att dricka vatten

I övrigt hade jag trevligt.

OBS!

På vägen hem från landet så pratade jag och jojjo i tele i cirkus 1 h för att sedan babbla oavbrutet på vägen hem från TC för att sen fortsätta när vi träffade A och ett jävla bra tag på festen.

Vi har iallafall fått höra uttrycket : Pratar ni alltid så här mycket? x antal gånger.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag förstår inte varför? Vad har man mun, tunga och stämband till? ;D

2009-07-18 @ 14:17:34
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0