random

Det har varit lite slitet idag. Jojjo och jag har i princip bara suttit. Förutom när vi var i centrum och ätade mat. Hon vaknade med ett desperat sug av kebeb, jag var mer sugen på en cheeseburgare. (vf jag nu säger det, det där med att prata om mat , mia? xP)

I vilketfall som helst så glömde jag att beställa utan senap, så där satt jag och torkade bort allt med servetter och var kladdigare än ett litet barn som ätit glass.

Annars har det mest blivit att sitta, en dusch och lite städning klarade jag av iallafall och en promenad till handlarn för inhandling av chips och cola.

Unga morsor kollade vi på, made kollade vi på, Sara Löfgren lyssnade vi på, och sen typ stirrat.

Bakis Trött kallas det..

Kommentarer
Postat av: Johanna

En riktigt givande dag enligt självaste mig ;)

2009-07-26 @ 22:56:34
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Mia

ÅÅÅH MATINLÄGG xD



rehab i helgen?

2009-07-27 @ 10:54:58
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0