Gudsonen <3

Min gudson måste nog vara världens goaste lillskit, så många gånger han bara kastade sig runt mig och kramade mig hur mkt som helst under tiden jag var där idag. Så in i bomben söt! Och flickorna e ju inte att hålla i bakgrunden heller, inte för att de e lika mysiga men OJ så mkt jag älskar de där. 

Flickorna har dock dissat AIK för SIK o.O men jag ska kriga på, nog ska de få följa med på match så e de nog konverterade snart igen. Gudsonen min har iallafall hjärtat på rätt plats och håller på "AIK och Sverige". Så för att hålla kvar det här får jag ta och ta en tripp till shoppen och handla lite nödvändiga supporterprylar så jag inte tappar honom någon stans på vägen heller! 

Tantalunan ligger bredvid mig nu, och jag ska ta itu med disken nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0