Dagen efter schlagerkväll

Det första jag tänkte när jag blev väckt av att någon ringde mig var "Stäng av väckarklockan"

Jag såg sen att jag hade 4 missade samtal. Varav ett va från dolt nummer. Det var från ungdmotagningen. Varför de e så goa att de ringer klockan 10 på en förmiddag till en 18åring. Det frågade jag mig också en gång. För jag orkade inte tänka så mycket.

Det första som kom ut ur min mun var iallafall.
- JOJJO, vi måste sluta dricka alkohol.

Det var en galen kväll igår iallafall. Men jag var på lite fel ställe att ragga karlar på. Men jag fick se den vitryska norska fiolspelande hunk. Hunk är för övrigt ett ganska fult ord.

Jojjo på pride till 2 tjejer.

- Är det där din dotter?
- Nej, det är min flickvän

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahaha usch så pinsamt hahahahaha xD

2009-08-01 @ 00:33:00
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0