Att jag hatar göteborg? Vem påstår det?

Idag fick jag träffa världens bästa Johanna en stund innan vi nu ikväll ska gå på match. Saknat denna flicka, ja det har jag. Snart så rullar det iväg med min farsgubbe, hennes farsgubbe och självklart vi också till Solna, där vi ska skrika på gnaget.

Anledningen till att jag inte stannade kvar längre hos Helena har absolut inte att göra med att det är match mot Glenn ikväll.

Jag HATAR HATAR HATAR göteborg. Det e så mycket HAT att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. Kanske vart lika bra att jag missat de två senaste Glenn matcherna.. Men inte den här gången inte, idag så ska jag stå med bästaste "match"kompisen hejja på gnaget, hata göteborg och skrika som en gnu.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eh ja KROSSA är typ det minsta vi ska göra!!

Bye bye till Glenn säger jag :O

2009-07-13 @ 17:20:58
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Oj. Jag och en hel stad med Glennar känner oss påhoppade. Hets mot folkgrupp. Kan jag åberopa det tror du?

2009-07-20 @ 19:53:39
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0