AIK.

Ja vad ska man säga om matchen, AIK drog på sig två utvisningar, (jag tror att det var värt det) Örlund var kung i mål och räddade en straff som jag inte vågade kolla på. Så jag har ingen aning om hur bra den var, för jag såg den inte. Jag satt och kollade in i min tröja. i vilket fulla fall som helst så vann vi över asen som bara ska mobbas. Besviken över att vi inte sjöng Glenn låten däremot är jag. Men men, min favorit var med iallafall. 

Övningskörade sen ner hit till landet där jag sitter nu. På torsdag ska jag hem igen och röja lite hade jag tänkt. 

Nejmen nu sitter jag här och gäspar och borde nog lägga mig och sova. 

Avslutar lite lätt med:

        Det räcker så
               AIK
Allmänna Idrottsklubben 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Va missa du Örats fina räddning.Utvisningarna Dulles andra gula som orsaka straffen tyckte jag att han blev dragen i armen eller axeln och därför han kom sent in i duellen. Så vi skulle haft frispark innan! Pavey's däremot såg jag från andra parkett och det var en riktigt fin kapning :) Får se om man lyckas prata med någon idag man är lite hes och ont i halsen, tur att det finns andra sätt att kommunicera :)

2009-07-14 @ 07:02:35
Postat av: Johanna

Pavey's var lätt värt det :D

Straffen.. ja den var skitdålig faktiskt men men xP



Eftersom du avslutade så fint ska jag också göra det :)



I vått och torrt

Allmäna Idrottsklubben

Men helst när det är torrt :)

2009-07-15 @ 20:21:09
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0