Shit

Helgen har utspelas sig ganska så speciellt faktiskt. Fredagen va bio med Jari, Milla och Chris. Ut till Tumba (som vanligt) blev ganska full (som vanligt) sov hemma hos Nicke (som vanligt) jag gick och la mig först (som vanligt) kollade på  Fredag 13 när jag vaknade igen vid 3-4. (Den e jätte dålig) Dagen efter blev det macidonken med Jari och sen hem duscha äta och gå över till Jojjo. (jag ramlade, oerhört halt nu för tiden) (Ingen av flaskorna gick sönder). Alla blev fulla. Hände ganska mycket. Jag hade ändå trevligt. Gick hem innan helvetet bröt lös om jag fattat rätt. Kommer hem och får en chock. ömn. ja.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha din kommentar hos egoina var ju lite kul, haha..

2009-01-25 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0