samma som på bdb

Jag har något förfärligt att dela med mig av. Det har nämligen visat sig att jag inte kommer att kunna vara social med någon under kvällen. Ingen, Inte en enda. Jag vet att du blev ledsen nu men jag har en jätte bra förklaring på detta. Det råkar nämligen finna sig i detta, jag har prov imorgon, jaha tänker du och jaha tänker jag. Men för en gångs skull råkar det vara så att jag ska studera till provett. Jag brukar inte göra det för jag brukar briljera ändå. Nu råkar det dock vara så att det handlar om Franska. Jag är inte bra på franska. Detta vet nu alla som fått för sig att läsa detta, men egentligen inte borde gjort det eftersom det är bortkastad tid. I vilketfall som helst, önska mig inte lycka till utan önska mig rikedom. Jag vill bli rik. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0