Nyår i Fort Lourderdale

Nu vet inte jag ens hur stället jag var på på under nyår stavas men jag tror att det stavas så som jag skrev. Öh. uppenbarligen. Men vill bara säga att det kan vara fel. Så, Det kan vara felstavat. Då var den saken färdig iallafall.

Vi åt iallafall middag på ett ställe vi fått rekomenderat utav en taxichaufför. Där kom den första besvikelsen, min bror fick mat som va uppvärmt i micro. Jag och morsan delade på en rätt med hummer och en kött bit, beställer in rare och får ut en väldans well done bit. Skickar ut, samma sak igen .. >.<' Andra (och den största besvikelsen) var fyreverkeriet. Vi stod nere på stranden och såg ändå en bit men utan att överdriva så köper min familj mer fyrverkerier än vad som va möjligt att se från den platsen där vi stod. Och vi såg långt. VÄRDELÖST!! (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0