Mitt liv som singel.

Satt och funderade medan jag kollade igenom mina msn kontakter hur många som ändå nu på väldigt kort tid har lyckats skaffa sig partner. På ett sätt så känner jag att så skulle jag också vilja ha det men den starkare känslan är nej, jag vill inte ha något förhållande. Jag tycker om att vara singel. Visst, jag skulle nog nu också kunna hoppa in i ett förhållande hux flux i önskan på att han va den rätta och allt det där som jag gjort x antal gånger för många förut. Men nu ska jag hoppa över det, jag ska bara vara den jag är, prata med den jag vill, (strula med vem jag vill) och utan att binda upp mig över huvud taget. Att få vara lite fri. Förr eller senare kommer den där killen som får mig att bli kär på riktigt och inte bara attraherad av, eller attraherad av situationen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det låter som en bra idé du! Inte leta, inte stressa, och inte ha för höga förhoppningar! Kanske låter skumt, men hey, de funkar! Livet som singel verkar inte så farligt för dig iaf ;)

2009-01-15 @ 22:11:30
URL: http://sterner.blogg.se/xx/
Postat av: Josefin

att vara singel är underbart! :) Saknar dig <3

2009-01-20 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0