..

Jag kollade precis på mitt schema. Antingen har jag hål jätte länge eller så går jag på en lektion jag inte behöver gå på.. Jag vet inte vad jag ska göra! Allt e så jobbigt när man knappt har ngra lektioner. Sen börjar jag halv 1 imorn. Men nog fan klagar jag ändå. Mitt liv e tragiskt asså.

Jag försökte ladda upp världens vackraste och bäst gjorda bild. men det gick inte. Så ni får kolla på bdb istället!

Sen ska jag berätta att,,, nej jag berättar inte, jag visar.


Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

jag kollade precis på schemat! jag måste typ gå på engelskan imorn!

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

ehh.. JA.

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

annars komr jag bli uttråkad till max .men jag har typ redan läst den jue

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

mm, tänka sig..

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

jaa. vf tror du jag gick hem idga ? jag e inte den som skolkar

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

haha JAG ROPADE PÅ DIG EFTER FRANSKAN, men du ba gick. och gick. men du kom aldrig till dörren HAHAHA

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD det kan inte vart jag xD

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

joo, jag såg dig.

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

asså jag tittade på dig, och jag SÅG att det var du..

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

men efter min elr din franska?

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

DIN

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

jahaaa.

-.Ellen.- Din infekterade noshörningspenis. säger:

jahaaa. på dej du--

Mikaela - Jag e inte rasist, jag hatar alla =) säger:

då va det inte lika kul längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0