Borde

Borde väl blogga lite om helgen kan jag tänka mig, men den slutade i princip som förra helgen kan man väl  säga. Umgicks med  nästan samma människor eller nej, men jag va i Tumba iallafall. Träffade på lite nytt folk, och sov över på samma ställe som förra helgen. Ajdå tänker du men det gör inte jag, för de slutade bra och de e ändå inte ngn jag kommer bli tillsammans med, och det vet jag. Så inga oroligheter nu för jag klarar mig fin fint. Dagen efter va Jari jag och Nicke ute och promenerade en sväng, jag i högklackat och fortfarande berusad känndes det som, men de va chill.

Farsgubben fyllde år igår också så honom firade vi. Idag började jag klockan 11.15. Jag vaknade klockan 11.14. Jag hade ställ klockan men den ville inte ringa. Nu ska jag sätta mig och studera franska. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0