Att stå ut..

Messade precis med jojjo, om lite som hände i helgen, ngt jag påbörjade innan jag åkte och inte avslutat än och inte vet så mkt om.. Men iallafall så va hon i skolan och det var bara 10 minuter kvar tills hon skulle få gå hem. Jobbigt men sant. (jag hade redan fått sluta) men jag sa åt henne att det e bara att stå ut. Men så tänkte jag lite och det måste ju vara skönare att sitta. Men man kan ju inte säga "sitta ut". Jävligt fult det där.

Iallafall kan jag berätta att jag söndag morgon va inlåst på toaletten. Jag ville inte stå och banka på dörren som en galning så istället skickade jag ett mess till Dagny och sa att jag inte kom ut.. Vad e det roliga med det? Eller okej, de va ganska kul med tanke på att jag inte kunde spola kvällen innan också.. Jag kom ut iallafall och vi lyckades spola :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahahahahaha, jag dör. det var SÅÅÅ kul! först kommer du ut viskandes å ba "hallå, det går inte att spola" slutar med att alla får reda på det. Sen dagen efter blir du inlåst på toan ... HAHAHA! :D humor på hög nivå! :D ;)

2009-01-12 @ 15:18:57
URL: http://daimsanchanelsan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det hade varit roligare om du hade fastnat i en garderob o sagt "jag kan inte komma ut"... Nu vart det bara.....



NEJ FORTFARANDE ROLIGT XD

MISSLYCKAT :D

2009-01-20 @ 10:49:50
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0