Msn

Sitter nu hemma hos Maria, hon är dock inte här utan jag är här ensam, med Jojjo. Så egentligen är jag inte ensam men jag kännde bara för att skriva det. I vilket fall loggade jag in på msn och det märks verkligen att det va länge sen jag va inne på msn på denhär datorn för jag hade som eftertext "Andar får skjuts av Abu".

Det roliga med det är förutom att de va i princip 2-3 år sedan så är det själva sammanhanget. Jag hade då som namn på msn "Jafar". Detta bara pga den anledningen att jag tyckte han va cool. En barndomskompis började då skriva till mig och han blev snabbt "Abu", samtalet va långt och inehöll många konstiga saker men framförallt så kom vi in på mopeder. (för 2-3 år sen så va det nämligen coolt att åka moppe?) iallafall så hade jag "Andar får skjuts av Abu" utav den anledningen att han va Abu och jag var Jafar och han skulle skjutsa mig på sin ciao.

Eller stavas det tjao? eller ciauo?

Jag vet inte, det är inte så noga. Finns viktigare saker att tänka på , som typ att va social, och spela guitar hero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0