en dag fylld av ilska.

Dagen började inte direkt som den bästa eftersom att jag stressade sönder, kommer till skolan och upptäcker att jag är en hel timme tidig. Kanske bara klantigt men irriterande som fan. Sen så är det ju så att jag råkar vara rökare och det gjorde ju inte saken direkt bättre att jag inte hade några cigaretter. Så förutom ilskan över att jag åkt för tidigt va jag också arg för jag inte fått ngt nikotin = jag abstade ganska ordentligt. Vilket inte blev bättre när det var dags för franska.

Franska har jag nämligen med en lärare som också råkar vara min mentor. Hon är inte så bra faktiskt, enligt mig och typ alla. Och idag så va ju inte min dag den bästa (som sagt) och jag va väl lite väl dryg och otrevlig av mig kan jag tänka mig. Jaja, i grund och botten så blev det 10 min frånvaro för jag va tvungen att gå från lektionen för jag va på väg att flippa totalt..

Det va meningen att jag skulle åka och simma idag också.. Men jag sket i dt.


Kommentarer
Postat av: spider

ibland blir det inte som man tänkt =)

2009-02-16 @ 19:34:39
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0