Det slutar med..

Och nu så sitter jag här tillslut, ensam, men de e väl inte så att jag e direkt överlycklig över det. Visst 4 dgr sen jag bloggade och jag måste väl försöka uppdatera för min egen skull för annars så glömmer jag ju bort allting. Men det finns väl inte så mkt att säga egentligen. Jag har vart i Tumba och sovit hemma hos samma kille som vanligt, det va torsdag-lördag, då va jag också med folket där borta och såg till att komma bakis till skolan blandannat. Lördagen släpade jag med mig hnm och Sofi ut till Bålsta för jag hade blivit bjuden på fest av Tina och Fredrik. Det va rätt galet, mkt småpojkar i min ålder! Oj, kanske låter konstigt men de e inte så noga.

Nej för fan, vad ska man säga egentligen..

TACOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0