Dåså.

Jag är arg, jätte arg, men jag orkar inte vara arg. Jag vill bara gå och lägga mig i min säng, dra täcket över kroppen och sätta igång en jätte bra film. Ta lite tid för mig själv... Som om jag inte har nog utav den menar jag? Nejmen arg e jag iallafall på grund utav den anledningen att jag inte fick vara på en lektion idag bara för att jag hade glömt den där jävla boken.. Så nu blev det en hel timmes skolk bara därför...

Men nu blir det faktiskt ngn slags film. Kanske ska gå ner och hyra en.. Jaja.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahhaa det där är fan illa, vilka sajkolärare ni har xD

Skulle nog inte hända här.. sen går vi ju olika program som e olika slappa oså också.. men ändå x)

2009-02-05 @ 13:23:10
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0