halt och i livet

Okej Johanna, bara för din skull ska jag blogga nu! Blir hon glad då? :/

Idag har jag i vart fall varit ute och härjat på en halkbana. Den där obligatoriska som man måste göra för att få TA körkort. För det är ju tyvärr inte något man bara får. *Suck*

På "kom" radion (eller va de nu heter) fick vi instruktioner av läraren, jag och killen bredvid skötte oss faktiskt bra. (även om han va 92a och kom från landet) De i andra bilen som inte kunde så bra svenska (den ena hade tolk) gick det lite mindre bra för. En kille som har uppkörning om ca. 3 veckor glömde koppla ur när han bromsade.

Själv fick jag bara skäll en gång. (Man skulle köra fram i 30 km/h för att sedan få sladd på bilen å skit. Jag körde lite fortare än så och snurrade lite. Men det va kul) Efteråt skrek han ut i kom radion.

- Mikaela du kan komma fram i 30, bara 30, inte mer än 30 HÅLL DIG TILL 30!

Nej nej jag e inte alls lite fartgalen.

Medan jag sedan väntade på min käre far som skulle komma och hämta mig fick jag för mig att kolla vad min tatuering skulle kosta. Det slutade med att jag låg där på britsen (fan va läkaraktigt det lät men ändå) och fick mitt 2009 inpräntat på skinnet.

Det va lite najs faktiskt.

Dags att börja planera nästa?

Pözz å kjamiz

Kommentarer
Postat av: Johanna

nöjd.

2009-12-15 @ 23:30:15
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0