En liten uppdatering bara.

Fan det har hänt en massa på senaste tiden, och tid själv känns som om det var en evighet sen jag fick ordentligt med tid helt själv. För det har vart full vart hela tiden. Och inte bara full fart, utan fullt ÖS också på samma gång.

Först var det ju landet i tisdags med Em och Jojjo där det redan var en massa grabbar. Så då blev det ös. Dagen därpå var det kusinträffardags och på kvällen när vi skulle ta det lugnt. Blev det ÖS igen. Torsdag åkte vi hemåt och fick skjuts av håkan och bettan ända till Kallhäll. Vi sov hela vägen. Sen vid 2 tiden mötte jag upp jojjo hemma hos mia igen. Och från 2 på dagen till ca 8 på morgonen dagen därpå så drack vi hela tiden. Ingen cp fylla dock utan det var bara en massa jävla najs, vi träffade en massa folk och kvällen var bara helt random.

Inte mycket planerat utan vi gjorde bara det som föll oss in, nytt folk träffade vi samt en jävla myttare som fick dra när vi mötte upp pojkarna i spånga.

Tack till Viktor som fanns både bredvid/framför/bakom när jag behövde det.

Och bara så jag vet.

Det krävs 3 tjejer för att en ska kissa från bryggan, för man kissar ju framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0